snic
Pisze już świetne posty ...

Dołączył: 07 Lip 2005
Posty: 213
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 21:03, 17 Sty 2006 Temat postu: The Sims 2 - kody |
|
|
Aby wywołać okienko, w które wpisuje się kod należy wcisnąć następującą kombinację klawiszy: CTRL + SHIFT + C.
Po dokonaniu wyboru okolicy, w której będziemy grali:
deleteallcharacters- usuwa wszystkich Simów w okolicy
W trakcie trwania gry wpisujemy do okienka:
Kaching - dodatkowe 1000 simleonów
motherlode - dodatkowe 50.000 simleonów
Autopatch on/off - włącza/wyłącza automatyczne wyszukiwanie łatek przez grę
Moveobjects on/off - przesuwanie przedmiotów
aging on/off - włącza/wyłącza proces starzenia się Simów
Vsync on/off - włącza/wyłącza przyspieszenie gry (wyłączenie przyspiesza grę ale skutkiem ubocznym tego są błędy grafiki)
terraintype desert/temperate - zmienia typ terenu aktualnej okolicy (pustynia/tereny zielone)
Slowmotion 0-8 - spowolnienie gry od 0 (normalne tempo) do 8 (duże spowolnienie)
strechSkeleton 0.5 - postać Sima staje się niższa
strechSkeleton 2.0 - postać Sima staje się wyższa
Przy tworzeniu filmów:
boolprop enablepostprocessing true/false - opcja true pozwala poprawnie funkcjonować wszystkim kodom filmowym
bloom (r g b x) - zastosowanie tego kodu daje efekt retrospekcji spotykany w sitcomach kiedy film wydaje się rozjaśniony i rozmyty jednocześnie (r, g, b to wartości koloru od 0 do 255 a x to wartość rozmycia od 0 do 255)
vignette (centerx centery X) - efekt, w którym skupiający punkt jest wyraźny a wszystko wkoło jest rozmyte
filmgrain(0-1) - efekt ziarnistości
letterbox (0.0-0.4) - tworzy migawkę określonych rozmiarów
Post został pochwalony 0 razy
|
|